środa, 18 lipca 2018

20. Pierwszy lift

Dzień dobry.
Dziś moje pierwsze nieporadne kroczki w liftowaniu.
Ale od początku. Duuuuużo cudnych blogów odkryłam dopiero jak sama założyłam bloga, czyli jakieś 3 - 4 tygodnie temu no i jeden z tych blogów był właśnie Ani. Zaglądam tam, podglądam, czytam, i  ciut zazdroszczę, więc pozwoliłam sobie dołączyć do zabawy. Wybrałam kartkę (co prawda na razie jedną,ale może to sie zmieni) i przerobiłam ją po swojemu.
                                      Tak wygląda kartka, którą wybrałam do liftowania

A tak wygląda moja wariacja na jej temat. Byłam zauroczona tym wiankiem z jajek i listków więc postanowiłam go wykorzystać w kartce ślubnej zamieniając jajka na kwiaty, oczywiście quillingowe. Znalazła się tam także grafika od Marty Szymańskiej z parą i napisami.





Kartkę wrzucam na "Wakacyjne kartkowanie", które odbywa się na blogu Ręczne Robótki Anny 


12 komentarzy:

  1. Cudny wianuszek pozwijałaś :-) Jest piękną ozdobą kartki i wspaniałym obramowaniem ślubnej grafiki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. Nie wiem czy ta kartka nadajre się jakolift tej z jajkami ale warto zaryzykować.

      Usuń
  2. Agnieszko nie mam żadnej wątpliwości że nadaje sie jako lift , wręcz bym powiedziała że jest idealna. Zachowałas głowny element kartki piekny kolorowy wianek . A quillingowe kwiaty w Twoim wykonaniu są rewelacyjne !!! Bardzo się cieszę że dołączyłaś do zabawy i mam cichą nadzieję podziwiać Twoje quillingowe kwiaty do samego końca zabawy :-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się starała brać udział i baaardzo dziękuję za miłe słowa 😘

      Usuń
  3. Zgadzam się z Anią w zupełności. Kartka powstała cudna, a quilling podziwiam i troszkę Cię popodglądam. Śliczna kartka :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ❤️💕💖❤️❤️💕

      Usuń
  4. Świetny lift,karteczka wspaniała,a kwiatki fantastyczne !!!
    Witam w blogowym świecie;)
    Życzę samych pomyślności i pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianuszek się prześliczny:) Witaj w blogosferze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Usuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty