niedziela, 8 lipca 2018

14. Kartka i najprostsze kwiaty krok po kroku

Witajcie. Takie kartki też się zdarzają.  Robiona ściśle według wskazówek, tylko dodatek akurat takich kwiatów, to mój pomysł. Co do ich rodzaju, to sa jedne z najprostszych kwiatów quillingowych jakie mogą być.  Bardzo lubię je robi, bo:
- dość szybko się je robi,
- wdzięcznie wyglądają,
- możnaje robić z każdej szerokości i gramatury pasków quillingowych
- można robić je w różnej wielkośći i zawsze ładnie wyglądają.
- mogą być jako kwiaty główne, ale mogą też służyć jako "zapchajdziurki"
Ja akurat użyłam na każdy płatek jeden pasek 3 mm o gramaturze 125 i długości 42 cm

zwinięty krążki formujemy na szablonie wypukłym 3D ( jak nie miałam szablonu to formowałam na dużej szpileczce zakończonej ozdobnym koralikiem lub końcówką ołówka- tą z gumką)
zgniatamy w palcach z jednej strony, żeby powstała łezka

ostro zakończone brzegi smarujemy odrobiną kleju i sklejamy do siebie


Ja akurat na środek dałam półperełkę, ponieważ chciałam je dodać jeszcze na kartkę, ale można dodać krążek zezwiniętego paska quillingu.
A tak wyglądaja te kwiatki na kartce, którą ostatnio robiłam. Kilka liści z wykrojnika wyciętych na papierze o różnym wzorze z zielonym kolorem w roli głównej , kwiaty i już. Co prawda ja tam dodałam kilka zapchajdziurek, kudłatków, ale to kto chce.

12 komentarzy:

  1. Karteczka Agus Cuuudna :))) Kwiatuszki uwielbiam :)) Mam caly zestaw do ich robienia ,moze kiedys usiade do tego :)) Suuper szablon wypukly :)) Nawet nie wiedzialam ,ze takie sa :)) Dziekuje Kochana za wytlumaczenie co i jak :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko !!! Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo bardzo się cieszę że komuś się przydało. Dziękuję 😘😘

      Usuń
  2. Piękne kwiatuszki chętnie skorzystam z kursiku pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale extra te kwiatuszki i w sumie proste do zrobienia, tylko ten szablon muszę chyba dokupić . Kartka świetna .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatuszki super:) Bardzo lubię je robić (jak już robię;)). W Twoim wydniu oczywiście całość prezentuje się perfekt.Mistrzyni z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. To też trzeba mieć cierpliwość i niezłe oko. Boskie kwiatuszki, cała kartka. Masz mistrza. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i tobie również miłego dnia życzę.

      Usuń
  6. Nie wiedziałam ze sa takie wypukłe formy do kwiatków, zrobilam kilka takich kwiatków ale efekt marny 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam marny .Moje też na początku były kiepskie.

      Usuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty