czwartek, 5 lipca 2018

11. Uniwersalnie pastelowo

                                                                  Witajcie.
Dziś kartka uniwersalna. Nadająca się na wiele okazji, choć ta była robiona na taką wyjątkową dla pewnej młodej osoby. Miało nie być zaznaczone co to za okazja, więc nie jest. Delikatne pastelowe paseczki 3mm  które coraz bardziej lubię używać, choć oczywiście kartek w wyrazistych, mocnych kolorach również nie zabraknie. Jedna juz się tworzy, więc pewnie niedługo jej zdjęcia zagoszczą na blogu.


Bardzo dziękuję zamiłe komentarze przy poprzednich wpisach. To dla mnie bardzo dużo znaczy, zwłaszcza, że blog raczkuje a ja w rozgryzaniu co i jak na nim funkcjonuje również jestem raczkująca.

7 komentarzy:

  1. Cudna kompozycja:) Kwiatki rewelacja jak zwykle, a ten rodzaj wykrojników skojarzył mi się z plastrem miodu:) Czyli sama słodycz w pastelowych barwach ;)Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kompozycja:) Kwiatki rewelacja jak zwykle, a ten rodzaj wykrojników skojarzył mi się z plastrem miodu:) Czyli sama słodycz w pastelowych barwach ;)Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eliza ślicznie ci kochana dziękuję ❤️

      Usuń
  3. Przepiękna kompozycja. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i również życzę miłego dnia.

      Usuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty