niedziela, 1 lipca 2018

8. Bliźniaki dwujajeczne

Za oknem masa kolorów, czyli tak jak lubię. Wszędzie zieleń, i cuuudnie pachnące, kolorowe kwiaty. W moich pracach jest podobnie. (Choć nie pachną) Jak widać nie tylko ja lubię kolory. Te dwie kartki powstały dla Pani Marzeny i własnie prosiła o dużo kolorów. Jedna miała być z bratkami a druga...... wszystko jedno, byle kolorowo. Cudowne stemple z odpowiednimi napisami wykonała Marta Szymańska, za co bardzo jej dziekuję. Tak wyglądały kwatuchy zanim były przyklejone.
Niby proste, łatwe i przyjemne, a wcale tak prosto nie jest, ale koniec końców się udało. A tak wyglada kartka z tymi kwiatami. 

Chyba jest kolorowo?
A teraz bratki. Co prawda bratki robię od dawna, ale ciągle coś mi w nich nie gra. Poprawiam, kombinuję. Może kiedyś dojdę do tego, co im brakuje. Dziś pierwszy raz użyłam do robienia ich, pasków 2 mm. Co prawda są z nich zrobione 4 kwiaty, a dwa z pasków 3 mm, a to dlatego, że niestety ale pasów o szerokości 2 mm mam tylko 5 kolorów. Wydaje mi się, że bratki robine z tych węższych pasków sa delikatniejsze i zgrabniejsze. A czy tak jest musicie osądzić sami. A to właśnie bratkowa kartka.
A tak wyglądają razem. 

8 komentarzy:

  1. Baaaaaaardzo radosne i pozytywne karteczki:) Sercem jestem za bratkami, bo je kocham, ale ta druga też daje radę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana bardzo. Bede próbować robić jeszcze fiołki. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. I kolejne cuda , pięknie kolorowo . Bratki jak dla mnie idealne a ten kolorowy bukiecik też uroczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale swietne :) ja tez z takich bliźniaków 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w rodzinie też się takie trafiają 😁

      Usuń

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

  Kartki/pamiatki komunijne zawsze warto robić. Takie rękodzielnicze wytwory są inne niż te sklepowe. Są wyjątkowe, jedyne i niepowtrzalne, ...

Popularne posty