środa, 16 stycznia 2019

Dla dziadków z grafiką.


Dobry wieczór.
Mój niechciej nie mija, na dodatek ewoluuje razem z nasilającym się przeziębieniem, ale jak ma być inaczej, skoro pogoda codziennie inna. Buty czasem przemoczone od deszczu i ciapy. 

Ja generalnie nie lubię kupowanych kwiatów do kartek. 
Ale chyba zacznę je używać. A to dlatego, że to skraca czas pracy.
Muszę tylko spotkać jakieś fajne. Inne niż te ogólnodostępne i powszechnie używane. Więc jak macie namiar to będę wdzięczna. (Ale dziś marudzę) 

To do rzeczy. 
Kolejna kartka dla dziadków. 
Papier jaki do niej użyłam to Piątek 13 z kolekcji Hello  Beautiful 05, napis pochodzi od Jolagg A cudowna grafika TU  






Trzymajcie się cieplutko i zdrowo. Dziękuję za odwiedziny :-* 💗💗💗



7 komentarzy:

  1. Przecudna karteczka Aguś, Ty chyba nigdy nie przestaniesz mnie zaskakiwać.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta kartka , w takiej trochę nietypowej kolorystyce, ale mnie się podoba. Ja bym tam jednak pozostała przy robionych własnoręcznie kwiatach , jakoś te kupne do mnie nie przemawiają.. ewentualnie z foamiranu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, przede wszystkim zdrowiej szybko. Kartka jest cudowna - kwiaty idealnie dobrane do grafiki. Co do kwiatów - myślę, że żadne kupne nie dorównają Twoim cudeńkom z paseczków.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię te filiżankowe grafiki od Janet :-)
    Pięknie się zgrała grafika z motywem kwiatowym :-)
    Ja tam kwiaty albo dziurkaczowe albo stemplowane używam. Twoje zawijaskowe są cudne, ale bardzo pracochłonne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna karteczka - kompozycja i kolorystyka wprost idealna dla Dziadków a kwiaty - Agunia, Ty wiesz - moje ulubione. Cały czas je u Ciebie podziwiam i nie mogę oczu od nich oderwać. Pozdrawiam cieplutko i życzę miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  6. No i mnie zastrzeliłaś! Moje dwa ulubine kolorki na jednej karteczce to to, co tygrysy lubią najbardziej. Do tego ukochany quilling i śliczna ptaszkowa grafika:) Wszystkie te elementy jak zwykle mistrzowsko połączyłaś w całosć. Dziadkowie będą zachwyceni:)

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty