piątek, 25 stycznia 2019

Zaproszenia komunijne



 Jeszcze biało za oknem, ale u rękodzielników czas płynie trochę inaczej. Pory roku, święta i różne okoliczności nastają jakoś tak szybciej.
I u mnie właśnie zaczyna się sezon na prace komunijne.
Na pierwszy ogień ida zaproszenia z pięknych papierów od Altair Art  The Beautiful Moments. One są teoretycznie ślubne, ale ja je tak lubię, że robię z nich chyba każdą możliwą pracę. Chociaż kolekcję typowo komunijną też mam, ale jeszcze nie mam odwagi ją ciachać.

A tak wyglądają moje pierwsze tegoroczne wzory. I jest na nich quilling :D 









Oj nie wiem, czy dziewczyny będa zadowolone, ale wrzucę pracę na Fansite 


 Dziękuję za odwiedziny i jeśli macie jakies uwagi, spostrzeżenia, to będzie mi miło jak napiszecie co poprawić. 

Cieplutko pozdrawiam.



7 komentarzy:

  1. Piękne! Wspaniale wygląda quillingowy kwiat i perełkowe winogrona.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i bardzo gustowne zaproszenia.:) Podpisuję się pod tym, co napisała Małgosia. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bomba , wszystko mi to pasuje. Fajne grona z perełek i cudne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne . Dziękuję za udział w zabawie fan miesiąca z marka Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo delikatne podejście do tematu. Jak zwykle prześliczny kwiatuszek, a do tego perełkowe winogronka, które dodają zaproszeniom uroku:) Całość delikatna, elegancka i urocza:)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty