czwartek, 24 stycznia 2019

Przywołuję wiosnę



Dzień dobry.
Dziś kartka słoneczna z różyczkami, które zrobiłam sama z papieru wizytówkowego. 
Powstała na 15 wyzwanie, które trwa na blogu Craft O'Clock a temat to Na przekór zimie! Praca pełna słońca.








Mam nadzieję, że tyle słonecznych prac zgłoszonych na to wyzwanie sprowadzi w końcu słoneczko. 

A ponieważco by nie mówić kwaity są i na dodatek zrobione własnoręcznie, to wysyłam ją również na wyzwanie z gościnna projektantka na blogu Klub Twórczych Mam a temat to Kwiaty



Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, które zostawiacie :-*


8 komentarzy:

  1. Śliczna :) ciekawy kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kwiaty i kartka. Dziekujemy za zabawe w Klubie Tworczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie bardzo słoneczna kartka i bardzo piękna.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna kartka i te cudne kolorki - miło jest popatrzeć na nią. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga genialna ta kartka , słoneczna bardzo. Podoba mi się w niej kompozycja sposób poukładania warstwa , zdecydowanie do inspiracji dla mnie :-)
    Powodzenia w zabawach

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękna :) dajcie nam zimolubnym się radować zimą :), jeszcze miesiąc i wróci to Wasze słonko :) hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna warstwowa praca :) Dziękujemy za udział w Wyzwaniu Craft O`Clock.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne wyzwanie, któremu podołałaś! Wyszła pełna ciepła i słonecznego blasku urokliwa karteczka na prawie każdą okazję:) Przesłodkie różyczki dopełniły całości i aż się paszcza uśmiecha do takiego dzieła:)

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty