wtorek, 15 stycznia 2019

Na chrzest dla chłopca


Dziś pudełeczko z kartką jakie powstało jakiś czas temu. 
Nie jestem dobra w robieniu dla chłopców. Generalnie najbardziej lubię kwiatowe kartki. Może kiedyś to się zmieni, ale na razie jest jak jest.
Ponieważ podgladając moje znakomite koleżaneki, których prace są po prostu bajecznie, postanowiłam i ja przemycić trochę kwiatów, choć mikroskopijnych.
Tak prezentuje się moje pudełeczko. 








Mam jakiś zastój pomysłów  dlatego sięgnęłam po starsze prace. Może to jakaś spóźniona jesienno zimowa depresja? 
Liczę że to się szybko zmieni. 
Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny  


5 komentarzy:

  1. Cudowny komplet, Aguś, a jako wielbicielce niebieskiego podoba mi się podwójnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie jest rewelacyjnie , bardzo lubię ten zestaw kolorów a drobniutkie kwiatuszki nadały pracy niezwykłej delikatności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny i elegancki komplecik :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ja już Ci mówiłam, że kocham niebieski i Twoje kwiatusie? Bardzo lubię, jak wykorzystujesz ten motyw, bo dodaje on uroku każdej Twojej karteczce. Mimo dużej (no może nie aż tak) ilości kwiatuszków komplecik wyszedł delikatnie i jakoś tak zwiewnie. Całość prezentuje się elegancko, ale też słodziutko. Jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty