niedziela, 20 stycznia 2019

Pierwsze wielkanocne



Witajcie w niedzielę.
Przychodzę dziś z 2 karteczkami przygotowanymi na zabawę u Ani. Nie dodawałm wcześniej na pasku bocznym banerka z zabawy, ponieważ nie byłam pewna czy coś zrobię. Dziś już dodałam i mam nadzieję, że w każdym miesiącu coś uda mi się skleić.


Nie będę pisać co w nich wykorzystałam, bo to są staaaare przydasie a papiery tak ze soba połączone żeby tworzyły wymaganą kolorystykę. Sa tu więc przeróżne firmy i kolekcje.

żółty - zielony- biały




brązowy - zielony - fioletowy




  A tutaj obie na raz.



 A oto paleta kolorów od Ani i dodatkowy wymóg - fauna 


Życzę Wam milutkiego popołudnia i dziękuję za odwiedziny.




10 komentarzy:

  1. Przepiękne i bardzo pomysłowe kompozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow Aga jest cudnie, zwłaszcza ta pierwsza kartka. Piękna grafika i cudowny bukiecik quillingowy.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, wspaniałe kartki, szczególnie pierwsza - taka pełna wiosennej radości.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle cudnie wyszły:) Dwie karteczki o takiej samej tematyce, a każda inna w swojej śliczności. Obie bardzo mi się podobają, ale ze względu na moją miłość do quillingu stawiam na przeuroczą kurczaczkowo - żonkilowo - narcyzową;) No i mlecze przekochane Ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne są te Twoje karteczki. Podziwiam Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty