niedziela, 27 stycznia 2019

Kartka w kształcie gwiazdy



Ponieważ nie należę do  osób zdyscyplinowanych (choć jak sie czegoś podejmę to nie zawalam), więc to taka moja forma nabycia dobrych cech i przyzwyczajeń. 
Tak więc zgodnie z nowymi postanowieniami noworocznymi, chcę wziąć udział w zabawie u Uli (TUTAJ)  i robić kartki bożonarodzeniowe zgodnie z wytycznymi.
Na pierwszy ogień poszła kartka - gwiazdka. U mnie taka trochę mediowa wyszła. 







Mam nadzieję, że następne wyjdą lepiej.


Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo 💗💗💗💗💗

12 komentarzy:

  1. Świetnie zmediowałaś gwiazdkę, Aguś.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka Agnieszko.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, taka zimowa.
    Ja wciąż boję się mediów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała gwiazdka :) cieszę się, że dołączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna gwiazdeczka Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga świetna jest i to mediowanie genialnie Ci wyszło !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka,bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne odcienie zieleni...zmediowana bardzo fajnie.
    Powodzenia i pomysłów przy tworzeniu kolejnych karteczek :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka inna niż wszystkie:) To wielkie szczęście, że możesz własnymi rękoma stworzyć takie śliczności:)

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty