środa, 2 stycznia 2019

Nowy rok - nowe wyzwania



Rozpoczął się nowy 2019 rok, a ja wraz z jego nadejściem rozpoczęłam nową przygodę. 
Zostałam zaproszona do Design Team na blogu wyzwaniowym  The Scrappy Sketches
Jeśli lubicie konkursy, a jeszcze lepiej jak lubicie tworzyć kartki według mapki to zapraszam. 

Dziś rusza perwsze wyzwanie z mapką w tym roku. 
Moja praca wygląda tak.












Do zrobienia kartki wykorzystałam papiery Joy crafts Levander, tekturkę - ramkę Crafty Moly Sunflower, trochę tiulu, sznurka i oczywiście moje quillingowe kwiaty.

A tak wygląda konkursowa mapka. Prawda że fajna?

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na blog  do The Scrappy Sketches oglądnięcia co pięknego stworzyły koleżanki z DT i oczywiście do wzięcia udziału w wyzwaniu.

A i jeszcze pochwalę się. Tak wygląda moja japa w banerku.





7 komentarzy:

  1. Aguś, gratuluję dołączenia do DT. Piękną kartę zrobiłaś, ech - te quillingowe kwiatuszki.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zadebiutowałaś, podoba mi się twoja interpretacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko Gratuluję, Czeka cie moc pracy i wyzwań. Debiut piękny. Karteczka świetnie sie prezentuje z quillingowymi kwiatuszkami. Listki dodają uroku. Pozdrawiam i zyczę pieknego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko przed wszystkim gratuluję i życzę powodzenia w pracy w nowym DT. Mapka świetna, a Twoja inspiracja mistrzowska. Kartka jest cudowna z tym bukiecikiem quillingowym . Miło zobaczyć Twoją uśmiechnięta buzię w banerku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ! Piękne fioletowe kwiaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, gratuluję. A kartka jest cudna! Mapka też jest bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. No i mamy lawendowe cudo! Prześliczna kompozycja, w której znalazł się mój ulubiony quillig (ślicznie wyglądają te dwukolorowe kwiatuszki) sprawia, że aż mi się chce wiosny;) Znowu udalo Ci się stworzyć jedyną w swoim rodzaju karteczkę:) Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty