wtorek, 22 stycznia 2019

Kartka na każdą okazję


Witam się dziś juz drugi raz, a to za sprawa karteczki, która jest moją dzisiejszą inspiracją na blogu The Scrapy Sketches do wyzwania z mapką. 
Ja już kiedyś pisałam o mojej awersji do kupowanych kwiatkow, a dziś na kartce zagościły takie robione przeze mnie z papieru czerpanego (to te bordowe) i niestety i kupowane maciupkie różyczki. mam ich kilka i postanowiłam jednak je zużyć, a tutaj wyglądają całkiem fajnie.









kartka ta powstała według tej mapki.


Myślę, że jest bardzo fajna. Zachęcam do udziału ponieważ jest przewidziana super nagroda.

 W swojej pracy użyłam agatriowej maski - serwetki zgłaszam kartkę na wyzwanie  122 na blogu 123 Scrapuj Ty a temat to Maska/Szablon 


Dziękuję i życzę milutkiego wieczoru. 

6 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka i piękny kolor różyczek, które zrobiłaś. Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudnie , Twoje kwiaty rewelacja ale te malutkie różyczki faktycznie tu idealnie pasują.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka i oba rodzaje różyczek świetnie współgrają.
    Tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko, piękna postarzana kartka! Świetnie wyeksponowałaś maskę. Dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wiadomo ruszofy jest zawsze w modzie:) Karteczka pięknie wyszła a bordowe różyczki to małe dzieła sztuki:) Wszystko razem prezentuje się rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty