piątek, 11 stycznia 2019

W pastelach


Jest i kolejna kartka. Tym razem bardzo stonowana kolorystycznie. Na bazie z Rzeczy z Papieru, z papierami od Altair Art - The Beatutiful Moments, tekturkami od Snip Art. Reszta to różne różności i moje kwiaty wykonane quillingiem.








I trochę prywaty. Nie wiem jak Wy, ale ja pomimo tego że lubię zimę, to jednak bardzo się cieszę,  że dnia przybywa i jest to już widoczne gołym okiem. Nie cierpię krótkiego dnia. Żeby dobrze funkcjonować potrzebne mi jednak słoneczko.



Ponieważ kartka zrobiona z papierów Altair Art wrzucam ją na Fansite na blogu


Bardzo dziękuję za wasze miłe słowa w poprzednich wpisach. Pozdrawiam i oby do wiosny. 

8 komentarzy:

  1. Cudowna karta ❤ Ja również nie lubię, tych długich, zimowych wieczorów, przetrzymamy to😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko świetna jest ta kartka . generalnie lubię format DL a w Twojej kartce poza cudownym quillingowym bukietem spodobała mi się ta kompozycja z kwadracików. To świetny pomysł na zagospodarowanie ścinków. a efekt jak dla mnie bomba.
    Pozdrawiam
    P.S. popraw sobie literówkę w tytule :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo Ci dziękuję i za miłe słowa i za poprawkę. Inaczej byk by był jeszcze pewnie długo

      Usuń
  3. Świetny ułożyłaś kwiaty i kwadraty,

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, cudna kompozycja. Podziwiam twój kunszt quillingowy.
    Ja też z tych zasilanych na baterie słoneczne:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna piękna kartka. Dziękuję za udział w zabawie fan miesiąca z marka Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo delikatna, mimo większej ilości quillingowych elementów, karteczka:) Cudny kwiatuszek dodaje jej ciepła, a słodziutkie ptaszki to wisienka na torcie:) Cala kompozycja to ZNOWU mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty