sobota, 5 stycznia 2019

Dla dziadków



Nie wiem jaku Was, ale u mnie prawdziwa zima. Śnieg sypie od 3 dni. Szczerze mówiąc (pisząc) to wole taką pogodę niż ciągle lejący deszcz.


Jak styczeń to oczywiście Dzień Babci i Dziadka. 
U mnie powstała katka na taką właśnie okoliczność.
Baza biała od Rzeczy z papieru  i papier o Laserowe Love - Be with Me 05

Pierwszy raz robię kartkę dla dziadków, ale nawet mi się podoba. Ja zawsze szukam w moich pracach błędów i co by tu jeszcze poprawić. Więc słowa zadowolenia zdarzają się rzadko. 









Ponieważ właśnie przed chwilą ukazał się temat następnego wyzwania #28 na blogu Sklepik Gosi - Rodzina to skarb, a przecież dziadkowie to nasza najbliższa rodzina, więc moja kartka tam wędruje. Chyba nawet jako pierwsza.



Cieplutko Was pozdrawiam i dziękuję, że tu zaglądacie.

15 komentarzy:

  1. Piękna karteczka.:) Aguś Twoje prace są perfekcyjne, bardzo lubię do Ciebie zaglądać.:) Pozdrawiam z deszczowej Wielkopolski, po śniegu nie ma już u mnie śladu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, żadnych błędów nie szukaj, bo kartka jest rewelacyjna.
    U mnie też mnóstwo śniegu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna.
    Ja nie umiem wkomponować kwiatków quillingowych w karteczkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, powodzenia w zabawie :)
    Ja też uwielbiam biała zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko świetna jest ta kartka, zresztą wszystkie które robisz są świetne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ pięknie Ci wyszła ta karteczka - cudnie zestawiłaś ze sobą kolorystykę, zwłaszcza czerwone akcenty, które bardzo przykuwają uwagę i ocieplają klimat. Wspaniale się prezentuje a Dziadkowie będą zachwyceni :-)))
    Kraków też zasypany śniegiem - przesyłam uściski i cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i podziwiam pracochłonne kwiaty :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca i jak zawsze niesamowite quilingowe kwiaty. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi DT Agnieszka NaKu Art

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna, kwiaty przyciągają oko!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatna, świetnie pomyślana :) Dziękuję za udział w wyzwaniu w Sklepiku Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kwiaty i świetna kompozycja - dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Manufaktura Justyny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam te kwiaty... :) Dziękuję za udział w wyzwaniu - KaHa DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna kartka, podziwiam kwiaty!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi, pozdrawiam - DT Monika Conca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu - uDżastii DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne quillingowe kwiatki zaklęte w fajnej kompozycji zdobyły moje serducho:) Koroneczka sprawia, ze karteczka od razu kojarzy się z babuniami i dziadkami, ale nie w sposób negatywny tylko uroczy:) Całość cieplutka i taka achhhhhhh ;)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty