sobota, 29 grudnia 2018

92. Słoneczna z akwarelą



Dziś przychodzę z baaardzo słoneczną i  wiosenną, a chyba nawet letnia kartką.

Niewieletu zrobiłam, ponieważ sam obrazek jest już cudny. A jest to akwarela, która dostałam od cudownej osoby, która zobaczyła moje karteczki i po prostu przysłała mi kilka swoich prac abym je mogła wykorzystać. Akwarela jest autorstwa Majki Jasek. Dziękuję Ci kochana baaaardzo jeszcze raz. 
Reszta to papiery UHK Gallery z kolekcji Desert Rose, żółty papier wizytówkowy tłoczony złagodzony trochę klaką w kolorze delikatnego fioletu z wzorami. Ciut brązowych kamyczków no i moje quillingowe kwiaty na lisciastym wianku. 









I jak? Bardzo słoneczna prawda?

Pozdrawiam cieplutko i oczywiście dziękuję :-*

7 komentarzy:

  1. Przepięknie Aguś.:) Śliczna akwarela zyskała piękną oprawę. Szczęściarzem będzie osoba, która dostanie tę karteczkę. Pozdrawiam i życzę pomyślności w nadchodzącym nowym roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka, aż się chce wiosny i kwiatów :-) Cudna :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się zatęskniło jeszcze bardziej za wiosną. :) Piękna kartka. Pozdrawiam serdecznie życząc Ci bardzo udanego i owocnego w dobre wydarzenia Nowego Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agunia, aż miło popatrzeć na taką słoneczną, wiosenną i pełną energii pracę - prześliczna jest :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka,uwielbiam bratki :)
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Każde kwiatki w Twoim wykonaniu wyglądają cudnie (akwarela i quilling to idealne połączenie). Piękna bratkowa akwarela zastała idealnie wyeksponowana przez słodziutkie quillingowe kwiatusie:) Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty