wtorek, 17 września 2019

Bardzo pastelowo


Cześć.
Dziś znów będzie z quillingiem i znów będzie ślubnie, choć w zupełnie innych kolorach.
Tym razem bardzo pastelowo i klimatycznie.
Moje ukochane papierki czyli papiery od Altair Art z kolekcji The Beautiful Moments . Tekturka, którą ciut połaskotałam tuszem to Dużo Miłości - Mnóstwo Serc od Kreatywnej Pracowni Love Handmade a do tego moje ukochane quillingowe kwiaty. Duże zrobione z z kremowych pasków 3 mm a małe kwiatuszki z biszkoptowych  3 mm od Enitan Quilling Hobby  






Na mojej karteczce znalazł się ślubny tort, więc posyłam ja na wyzwanie trwające na blogu Altair Art a temat to: Coś słodkiego


Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
---------------------------------------------------------------------------

Ta kartka wygrała wyzwanie na blogu Altair Art. za co bardzo mocno dziękuję.

15 komentarzy:

  1. I jak zawsze jest cudownie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowa kartka na wyjątkową okazję, pięknie ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Smaczny jest nie tylko torcik, ale i kwiatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, taka delikatna i pełna eterycznego piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, jak zawsze urzekły mnie Twoje kwiatuszki i te dwa serduszka - niczym wisienka na torcie :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała karteczka, te kwiaty no przepiękne! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pastelowe kolorki,dlatego bardzo piękna karteczka! Cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatnie i ze smakiem skomponowana karteczka, kwiatuszki cudne:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kartka! Dziękuje za udział w zabawie na blogu Altair Art. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. O rety ale super, Twoje kwiaty są wspaniałe jak zawsze i cudnie prezentują się na kartce
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna praca. :)
    Ślicznie dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna, słodka praca! :) Bardzo dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu AltairArt!

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

  Kartki/pamiatki komunijne zawsze warto robić. Takie rękodzielnicze wytwory są inne niż te sklepowe. Są wyjątkowe, jedyne i niepowtrzalne, ...

Popularne posty