sobota, 14 września 2019

Eko


Cześć.
Dziś nowość dla mnie i jednocześnie wyzwanie. Temat kartkli to ślub czyli popularny dla mnie, za to materiały to już zupełna nowość. O ile sięgałam od czasu do czasu po craftowe bazy o tyle nigdy nie robiłam kartek, w którym takli papier traktuję jako motyw przewodni.
Tak że trzymajcie kciuki i piszcie, jak coś jest nie tak.
Tekturka jaka tu uzyłam pochodzi od Laserowe Love.






Nie wiem jak Wam, ale mnie się spodobał taki klimat. A ponieważ mam pomysł na jeszcze jedna, którą oczywiście trzeba zrobić od razu, póki jest czas, to jeszcze Was craftem pomęczę.

Moją pierwszą tego typu karteczkę zgłaszam na wyzwanie trwające na blogu Essy - floresy a temat to: Craftowe szaleństwo.


Ślicznie dziękuję za odwiedziny i życzę udanego weekendu.

8 komentarzy:

  1. Przepiękna, w prostocie siła! ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka Aguś.:) Życzę powodzenia w wyzwaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny minimalizm zawsze się sprawdza. Fajna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl xo Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna , sama bym chciała taką dostać :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa praca. Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

  Kartki/pamiatki komunijne zawsze warto robić. Takie rękodzielnicze wytwory są inne niż te sklepowe. Są wyjątkowe, jedyne i niepowtrzalne, ...

Popularne posty