poniedziałek, 9 września 2019

Urodzinki i nie tylko


Cześć.

Mam jakąś blokadę twórczą i niby są pomysły a robić się nie chce. Mam nadzieję, że to szybko przejdzie bo mi się nie podoba.

Dziś przychodzę do Was z 2 kartkami, które powstały jakiś czas temu.
Pierwszą kartkę robiłąm juz dużo razy, jedyna zmiana jest taka, że zawsze dodawałam kwiaty quillingpowe. Teraz miałam spróbować zrobić ją z różyczkami, więc zrobiłam.


 Jest i trochę blasku.


To druga. To też jest lift mojej już jakiś czas temu robionej. Była w formacie C6 a teraz DL




 A będzie tak zapakowana.


Ślicznie dziękuję za odwiedzinki i życzę udanego tygodnia.

7 komentarzy:

  1. Obie są piękne 😍 ja też miewam okresy niemocy twórczej, ale się tym nie przejmuję i spokojnie czekam aż wena wróci 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kartki, Agusiu. Niemoc twórcza dopada czasem każdego i chyba jest trochę potrzebna. Po niej zawsze tworzy się z jeszcze większą frajdą.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są wspaniałe Agusiu, te kwiaty przepiękne, wow! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę pomysłowe i pięknie wykonane.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są obie. Lubię format DL . Obie warte inspiracji .. może skorzystam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jakie piękne...obie cudownie ozdobione , śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty