piątek, 13 września 2019

Męski świat


Kiedyś myślałam, że zrobienie męskiej kartki jest ponad moje siły.
Ale teraz doszłam do wniosku, że jak się ma odpowiednie papiery to nie jest to duży problem, a jak się ma jakieś dodatki do papierów, to już to wcale nie jest problem. I nawet kwiatka można dodać.

Dziś właśnie mam taka męską karteczkę. Na 30 urodziny.
Zrobiłam ją z papierów firmy ScrapAndMe z kolekcji  Something.Else  a tekturki pochodzą od Kreatywnej Pracowni Love Handmade Koła zębate, które ja porozcinałam.










Moja karteczka wędruje na#60 wyzwanie na blogu ScrapAndMe a temat to Drewno


A drugie miejsce, gdzie posyłam kartkę to blog Od A do Z a temat wyzwanie to: Coś dla Niego
Moją kartkę posyłąm też na zabawę do Ani  Ma deski czyli paski. Myślałąm, że będzie więcej, ale się nie udało. Mam tu granatowy, czarny, biały i ciut brązowego. 



Miłego piąteczku życzę.

13 komentarzy:

  1. Świetna kartka! Deskowe papiery,stonowane kolory i zębatki dają fajny męski klimat:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna męska kartka, Agusiu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna męska kartka Aguś! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dobrane papiery i kolorystyka. Kwiatek też mi się bardzo podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczkę nam pokazujesz! Bardzo udany projekt 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartka:)Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonała robota:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie rewelacja ! z kartkami dla panów zawsze mam problem a ta jest wybitnie męska .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, super się prezentuje! lubię męskie klimaty i kocham tą kolekcję :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe, DT Agata

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i bardzo pomysłowa kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) Dziekujemy za udział w wyzwaniu ScrapAndMe:)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty