środa, 11 września 2019

Wrześniowe brzoskwinie


Cześć.
Było trochę nimocy, braku weny, braku nastroju i ogólnie braku wielu rzeczy, ale mam nadzieję, ze to już koniec. Przynajmniej na jakiś okres i trzeba zacząć działąć.

Ponieważ wakacje minęły i konkursowe wyzwania ruszyłyn pełną parą, postanowiłam zrobić karteczkę. 
Papiery jakie do niej wykorzystałam to LemonCraft z kolekcji Dom Róż Extra, które połączyłam z pięknymi tekturkami od Anemone, które potuszowałam zielonym tuszem  Memento  i zembosowałam bezbarwnym tuszem z Agaterii
Dodałam różyczki, które sama zrobiłam, trochę przydaśków i jest.








 Moje pierwsze takie różyczki. Jestem z nich zadowolona.


Moja kartka wędruje na wrześniwe wyzwanie na blogu LemonCraft a temat to właśnie SEPTEMBER PEACHES 


Ponieważ jest na niej wstążka ułożona tak, aby tworzyłą falbankę to posyłam kartkę również na blog Szuflada a temat wyzwania to: Falbanki i fale

I jeszcze zabawa gościnnej projektantki, również na blogu Szuflada a temat to: Zegar


Ślicznie dziękuję za waszą obecność i miłe słowa. Pozdrawiam.

----------------------------------------------------------------------

Ta praca wygrała wyzwanie gościnnej projektantki na blogu Szuflada.  Pięknie dziękuję .

12 komentarzy:

  1. Łał cudnie jest!! Lubie takie brzoskwiniowe klimaty, a Twoje różyczki w kolorze brzoskwini są przepiękne. Powodzenia w zabawach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to jest mistrzostwo świata 🧡🧡🧡

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała karteczka Aguś, a różyczki przepiękne.:) Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniach.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka, Aguś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Różyczki wyglądają bardzo profesjonalnie! I pięknie prezentują się na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kartka, świetna kolorystyka, a twoje różyczki są cudowne. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu na blogu "Szuflada".

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna praca, wspaniale ukwiecona! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, kwiaty wspaniałe :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty