sobota, 14 września 2019

Pierwsza świąteczna


Hej, hej.
Jeszcze wcześnie na świąteczne prace, ale mając nowe świąteczne papiery od Craft O'Clock z kolekcji Kolendowanie w śniegu i dodatki stworzyłam karteczkę jako moją inspirację do mapkowego wyzwania trwającego na blogu The Scrappy Sketches. Tekturka gwiazdkowy wianek pochodzi z Kreatywnej Pracowni Love Handmade , który zembosowałam na biało i ciut pociapałam pasta śniegową. Kwiatuszki - poisencje zrobiłam sama.









A to mapka do której zrobiłam karteczkę.



💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Moją kartkę zgłaszam na wyzwanie trwające na facebookowej grupie Tekturkowo  a temat to: Tekturka inaczej.



7 komentarzy:

  1. Szczęka mi opadła... Zachwycająca!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności, czuć, że niebawem już się zacznie gorączka bożonarodzeniowa... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kartka. Poinsecje mnie oczarowały.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancka kartka. Świetnie robisz Poisencje. Masz talent w łapkach. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piekne kolory ma Twoja karteczka. świetna kompozycja.
    Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna inspiracja , podziwiam Aga wszystkie Twoje kartki. są mega!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kartka :) Poinsecje wręcz zachwycają :) Dziękuję za wspólną zabawę w Tekturkowie i życzę powodzenia! :) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty