poniedziałek, 16 września 2019

Niebieściutko


Cześć.
Dziś pudełeczko na ślub jako pożegnalna już moja inspiracja na blogu Three Wishes . Zaczęłam tam od inspiracji z quillingiem i na ostatnia też przygotowałam właśnie taka pracę.
Do zrobienia jej użyłam pięknych papierów od Magicznej Kartki z kolekcji Najpiękniejsze Chwile   , tekturki serce z przeszyciami od ego Craft . Do zrobienia quillingowych kwiatuchów użyłam  pasków lawendowych i białych firmy Enitan 







Moje pudełeczko posyłam na zabawę Fan Magicznej Kartki


Ślicznie dziękuję i  do następnego wpisu :-*

4 komentarze:

  1. Aga jest cudnie , te Twoje kartki są przepiękne .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że inspiracja pożegnalna
    ... Jest piękna i całkowicie w twoim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca Aguś, do tego w moich ukochanych barwach... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty