czwartek, 26 września 2019

Z czerwoną różą


No i komu to lato przeszkadzało????? Przyznawać się!!!

Ja na siłę będę robić kartki z kolorowymi kwiatami, bo chcę jeszcze takie oglądać. Dziś u mnie rano mgła a teraz pada, więc marudność mi się włączyłą i tyle. Pocieszam się, że jeszcze Złota Polska Jesień przed nami to i ciepełko wróci.
Z drugiej strony nic mnie tak nie dobija jak krótkie dni.

Trochę się pożaliłam, pora przejść do kartki.

Miała być jedna. Koniecznie z  czerwoną różą, bo osoba do której trafi kocha te kwiaty. Koniecznie z życzeniami zdrowia i dodającymi otuchy i koniecznie ze zdjęciem psiaków. To już jest w środku.
Nie będę się tu rozpisywać, ale jak to przeczytacie to pomyślcie czy (pomódlcie się) może o pewnej cudownej kobiecie, żeby mogła cieszyć się sięn tymi i  kolejnymi swoimi urodzinami.

Miała być jedna, ale pomyślałam "Czemu nie dwie?"  zrobiłam je z papierów firmy  Galeria papieru z kolekcji Królewskie Wesele  a tekturka ramka, pochodzi ze sklepu Filigranki






Kartki zgłaszam na #23 wyzwanie na blogu APS Craft a temat to: Liście, listki, listeczki.


Pozdrawiam i słoneczka życzę.


7 komentarzy:

  1. Piękne kartki a piękna nigdy dość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale, ta czerwona róża obłędnie dodaje uroku. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga piękna jak zawsze, róża cudowna i oby tej osobie przyniosła radość i dużo zdrówka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, kartki są cudne, rób kartki z kolorowymi kwiatami, bo one są jak cząstka lata.
    A mnie pogoda dziś zaskoczyła bardzo pozytywnie - było tak ciepło i słonecznie, że wystarczył krótki rękaw. Oby jak najdłużej:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty