sobota, 8 grudnia 2018

79. Candy na święta mało swiąteczne

 Zapraszam na małe candy.

Miało być bez okazji, ale ponieważ święta tuż tuż, to można to potraktować jako upominek na święta ale mało świąteczny.



Zapraszam tylko osoby posiadające bloga. Może następnym rozegram to inaczej, na razie musi zostać tak. 



ZASADY:

- bardzo proszę o umieszczenie banerka znajdującego się powyżej na pasku bocznym swojego bloga
- proszę o podlinkowanie banerka do tego postu
- proszę o pozostawienie komentarza (jednego) pod tym wpisem
- będzie mi miło jeśli jesteś moim obserwatorem, ale to nie jest warunek konieczny
- zabawa trwa do 16 grudnia do godziny 18.00  wyniki ogłoszę również 16.12.2018 ok godziny 20.00


  

Do zdobycia pudełeczko z kartką, właśnie to z banerka i ze zdjęcia poniżej. Kwiaty wykonane są metoda quilling. Jest dość uniwersalne, więc nada się na wiele okazji.




Jeśli lubicie quilling, lub go nie znacie, to macie okazję zdobyć coś robionego tą metodą.

Pozdrawiam i zapraszam do zabawy.

14 komentarzy:

  1. Pięknych karteczek nigdy za wiele, miło jest znaleźć coś w skrzynce. Grzecznie staję w kolejce.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja ustawiam się w kolejce, może uśmiechnie się do mnie szczęście :) banerek pokrywam. Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga cudne to pudełeczko, chętnie pomacam na żywo Twoje cudne quillingowe kwiaty , więc staja i ja w kolejce po prezent.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dawna podziwiam Twoje prace metodą quillingu,bardzo mi się podobają te cuda,więc z duszą na ramieniu zapisuję się do zabawy,może będę miała okazję zobaczyć takie kwiatki na żywo :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Quilling podziwiam, ale nigdy nie próbowałam tej ciekawej techniki. Pięknie ozdabiasz wykorzystując quillingowe kwiaty, liście, ustawiam się więc w kolejce po takie cacko.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoim zdaniem "małe" candy dla mnie "duże". Już dwa razy na warsztatach próbowałam nauczyć się robić kwiatki quillingowe. Niestety palce niezbyt mnie słuchają. Z ogromną nadzieją zapisuję się na twoje candy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny komplecik, jestem pod ogromnym wrażeniem. Wszystko jest tak dopracowane, aż miło popatrzeć. Ta technika mnie oczarowała ale przerasta moją cierpliwość :)
    Ustawiam się więc w kolejce, może uda mi się podziwiać Twoje dzieło na żywo :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudnej urody komplecik:) Wszystko jest tu na swoim miejscu:) Cudne kwiatuszki wplecione w piekną kompozycję, trochę błysku, cudnie wyeksponowana tekturka (skąd ja ją znam/. ;p ) i urocze motylki, które dopełniają całość:) Ideał!

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowa

  Ten moment pełen satysfakcji i radości, kiedy moja praca może sprawić komuś radość ……….bezcenne ❤️💜💛🧡. Ściskam

Popularne posty