środa, 19 grudnia 2018

88. Ślubne fiolety

Coraz bardziej popularne są kolorowe dodatki ślubne: bordowe, fioletowe, zielone....... Ja miałam jakiś czas temu okazję zrobić ślubne pudełeczko w fioletach. 
Miałam mieszane uczucia, bo przyznaj że fiolet kojarzy się raczej z innymi uroczystościami. Na szczęście te opinie powoli się zmieniają. 
A tak wyglądała moja praca. 








Jeśli chodzi o dodatki to chyba minimalizm tu mi się wkradł. Papier wizytówkowy z niewielkim dodatkiem scrapowego. Quilling w 100% nawet obrączki zrobiłam z papieru. I dig od Marty Szymańskiej. 


Wiem że teraz gorący okres przedświąteczny. Mało czasu na wszystko  więc tym bardziej dziękuję tym co do mnie zaglądają ❤️❤️❤️❤️❤️

7 komentarzy:

  1. Aga jest rewelacyjnie , choć jak sama piszesz kolor kontrowersyjny. Mimo tego uważam że jest cudnie a najbardziej to mi sie spodobały papierowe obrączki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka,cudne kwiatuszki no i obrączki- SUPER !!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, piękny i bardzo elegancki komplet.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agunia - Twoja karteczka jest przepiękna - kwiaty jak zawsze podziwiam i chwalę ale dzisiaj obrączki mnie zachwyciły - w niczym nie ustępują kwiatom - są cudownie wykonane :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają te delikatne kwiatuszki i minimalizm na kartce, ale obrączki są zdecydowanym faworytem.:) Brawo Aguś.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ urocza fioletowa kompozycja:)
    Delikatna, elegancka i eteryczna :)
    Przepięknie wyszły Ci obrączki - rzadko się spotyka tak ładnie wykonane quillingowe cudeńka:)
    Jestem zachwycona, zauroczona i jeszcze kilka "za" ;)

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty