poniedziałek, 17 grudnia 2018

86. Przykład marnego zdjęcia



Ja dziś mało świątecznie i niestety z dość marnym zdjęciem. Niestety lepszego nie będzie, ponieważ kartka skończona wczoraj wieczorem a dziś juz ją znajoma przytuliła. 
Udało mi się tylko tak w biegu cyknąć fotki i muszą wystarczyć.



Kartkę zrobiłam pod natchnieniem mapkowego poradnika zakupionego w sklepie Artimeno  co prawda mapka i przykłady były świąteczne, więc ją ciut przerobiłam na własne potrzeby.

Nie lubię łączyć na kartkach papierów różnych firm, a tutaj właśnie tak zrobiłąm. Czy efekt zdał egzamin?  Musicie osądzić sami. 
Baza to Rzeczy z papieru ten cudowny papier ze złotymi kółeczkami pochodzi ze sklepu Craft Passion  A cała piękna reszta to Magiczna kartka z kolekcji "Ten wyjątkowy dzień"










A tak wygląda mapka. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pięknie dziękuję za wszystkie miłe słowa :-* :-* które tu u mnie zostawiacie.

4 komentarze:

  1. Aguś, piękna kartka - idealnie połączyłaś papiery, a te seledynowe elementy przywodzą na myśl wiosenną radość. Cudo!
    Zrobić zdjęcie przy tej pogodzie to wyzwanie.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dla mnie karta genialna w tych pastelach i nic mi się tu nie gryzie mimo że jest z różnych kolekcji papierów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka <3 piękne kolory i dodatki, kwiatkami jestem zachwycona :) pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczo, delikatnie, elegancko, słodziutko, błyszcząco, zwiewnie no i ruszofo:) Wszystko to sprawia, że pokochałam tą karteczkę:) No i moje oczka dostrzegły znajomy kropkowany papier;) Wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty