czwartek, 13 grudnia 2018

83. Świąteczna w zieleni



Obecny czas zobowiązuje, więc znów bedzie świątecznie, chociaż bardzo zielono.
Kolejna kartka. Tym razem obyło się bez użycia papierów scrapowych, za to wygrzebanym z dawnych zapasów zielonym papierem z mieniącymi się drobinkami.
Grafika to "Chrismas Time" firmy PION Design, a reszta tak jakoś sama się ułożyła.

Miałam wielką ochotę na zrobienie gwazdek przez maskę. No i zrobiłam. Ale wymieszałam złotą farbę z Maimeri Acrilico. I to był błąd. Dotąd jak używałam tej pasty to pozwalałam jej samej wyschnąć, a teraz wysuszyłamją nagrzewnicą. (Mój nowy nabytek z "Czarnego Piątku"). Pod wpływem ciepła z nagrzewnicy pasta zaczęła puchnąć i piękne gwiazdki  zrobiły się jak napąpowane baloniki. Ale mało je widać więc nie jest źle, a ja już będę wiedziała na przyszłość.










  

A to mój nowy nabytek, koperta 3D od Rzeczy z papieru  Idealna do kartek z odstającymi kwiatami. Juz ją lubię :-*





Kartkę zgłaszam na #38 wyzwanie na blogu CRAFT STYLE  - Magia świąt.





Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądacie i komentujecie. Pozdrawiam i dużo dobrego Wam życzę.




10 komentarzy:

  1. Świetna kartka , cudna ta grafika , a koperty 3D świetny nabytek. Nauka na własnych błędach bezcenna, drugi raz tak nie zrobisz. Choć z drugiej strony gdybyś o tym nie napisała to bym nie zauważyła że z tymi gwiazdkami jest coś nie tak :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, przepiękna kartka, połączenie zieleni i czerwieni pięknie pasuje do świątecznej pracy.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomita karteczka Aguś, bardzo lubię klimaty retro.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja karteczka z gwiazdą i grafiką retro jest bardzo wzruszająca.
    Dziękuję, że obserwujesz mój blog i komentujesz wpisy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zgłoszenie do wyzwania Craft Style - życzę powodzenia!
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Magia Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, błyszcząca i pełna świątecznego klimaciku retro karteczka:) Poinsecja, owocki i całość kompozycji to strzał w dyszkę:) Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty