poniedziałek, 10 grudnia 2018

81.Kartka z Mikołajem

Jeszce jedna karteczka świąteczna. 
Tym razem z Mikołajem ( grafika pochodzi z arkusza  A4 -Marianne Design - Hetty's Santa's) Zakupiona w sklepie Scrap Pasja, ramka ze sklepu Filigranki  a tekturkowa bombka ze sklepu Scrapiniec. Czyli taki sklepowy misz masz, który udolnie lub mniej udolnie połączyłam w całość. 
Pierwotnie gałązki były na płasko, co niestety nie wyglądało fajnie, ale po niewielkim lifcie i podniesieniu gałązek na piankę dystansową, kartka prezentuje sie całkiem, całkiem.
I tak uważam, że nie jest źle. W zeszłym roku zrobiłam całe 3 kartki świąteczne a w tym już dużo więcej.  















Robiąc tą kartkę, nawet nie myślałam, że może brać ona udział w wyzwaniach, ale co mi tam. Niczym nie ryzykuję. 

Pierwsze wyzwanie na blogu Kartkowe ABC gdzie tematem jest W jak Wykrojnik,a u mnie tych gałązek tyle naciętych wykrojnikiem, że się kwalifikuje. 


A drugie wyzwanie #49 ma tytuł " Z gałązką świerku"   na blogu Cherry craft.pl Tu mam dwie wątpliwości. Bo czy to jest akurat gałązka świerku???? No i pierwsze zdanie z poście wyzwaniowym brzmi: "Najładniejsza i najciekawsza praca - wybrana przez nasz DT" no i tu mam zagwozdkę. Czy to jest ta najładniejsza i najciekawsza praca???? 
Ale wyniki już niedługo to się okaże. 




Na koniec mała przypominajka. 
Jeśli ktoś ma ochotę zdobyć pudełeczko z quillingowymi kwiatami to zapraszam TUTAJ




Dziękuję za wasze odwiedziny, miłe słowa i pozdrawiam Was cieplutko bo za oknem u mnie dość jesiennie.


12 komentarzy:

  1. Urocza karteczka! Powodzenia w wyzwaniach Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś śliczna karteczka,ten Mikołajek jest uroczy :) życzę Ci powodzenia w wyzwaniu :)
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest, ma swój klimat. Powodzenia w zabawach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutka karteczka.:) Powodzenia w wyzwaniach.:) Pozdrawiam Agniesiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, powodzenia w wyzwaniach z tą piękną, radosną kartką.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudnej urody karteczka, która ma wszystkie świąteczne elementy jakie powinna mieć gwiazdkowa kartka. Szacun za świetną świerkową kompozycję - bez niej byłoby niekompletnie:) Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty