niedziela, 16 grudnia 2018

84. Świąteczne zawieszki

Czas do rozpoczęcie świętowania kurczy się niemiłosiernie, ale jeszcze jest chwila na przygotowanie ostatnich kartek i dekoracji. 
U mnie powstały zawieszki. Zrobiłam je z myślą o powieszeniu nachoince, ale w sumie spokojnie mogą robić za zawieszkę na świąteczny prezent. 
Robiłam takie dekoracje pierwszy raz i przyznam się, ze sprawiło mi to wielką frajdę.















Gwiazdeczki zgłaszam na wyzwanie #27 Świąteczne Ozdoby  na blogu Sklepiku Gosi 
I tu muszesie pochwalić. Jakiś czas temu zrobiłam tam światny zakup, a mianowicie kupiłam maszynkę JOY https://sklepikgosi.pl/maszynka-joy-a4-p-683.html i kocham ją(chyba z wzajemnością) 




Zgłaszam je również na  wyzwanie #42 Gwiazdkowa wolna amerykanka na blogu essy-floresy.pl


I dorzucam jeszcze na wyzwanie Radosne Święta na blogu Craft Passion  
Ze sklepu użyłam wykrojników- gwiazda betlejemska http://www.craftpassion.pl/pl/p/Komplet-wykrojnikow-kwiaty-gwiazda-betlejemska/152


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na koniec chciałam przypomnieć o trwającym candy. Kto chetny na pudełeczko z quillingowymi kwiatami to jest czas do dziś do godziny 18.00 a szczegóły TUTAJ 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bardzo dziękuję za każde słowo i zaglądnięcie. 





10 komentarzy:

  1. Cudne gwiazdeczki,życzę Ci powodzenia w wyzwaniach :)
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, przepiękne te przywieszki - takie zimowe i pełne uroku.
    Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne :) ślicznie ozdobiłaś - Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne gwiazdeczki Aguś i super zakup. Oj to będzie się teraz działo.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super gwiazdeczki zrobiłaś i piękny kolor,dziękujemy za udział w wyzwaniu Essy floresy

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zawieszki ;) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca:)Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy floresy :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zawieszki.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne, przepiękne gwiazdeczki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne oszronione gwiazdeczki, które pokochalam jak tylko je zobaczyłam:) Mix technik nie ma przed Tobą tajemnic:) Rewelka!

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty