piątek, 21 grudnia 2018

89. Święta w kolorze czerwieni

Czas do pierwszej gwiazdki skurczył się niemiłosiernie.
A ja pomęczę Was jeszcze moją monochromatyczną, poinsecjową kartką. 
Nie ma tu żadnego papieru scrapowego. Dodatków również nie ma tu zbyt wiele. Ot takie kaprycho miałam spróbować zrobić kartkę w tym stylu.
Dodam, że jest to moja inspiracja na blogu Three Wishes, na który gorąco zapraszam. Dziewczyny z DT robią tam cuda.  A czy moja inspiracja będzie udana, no cóż, to sie okaże. 


\

















Robienie tej kartki sprawiło mi wiele radości (no może z malutkim wyjątkiem. Ten papier czerwony jest cudny i pieknie się błyszczy ale w kontakcie z czymś mokrym farbuje, więc pobielony brzeg nie jest tak bardzo pobielony jak bym tego chciała.) 

I teraz chwila prawdy. Zrobiłam taką kartkę z premedytacją. Chciałam dzięki niej móc wziąć udział w wyzwaniu na blogu wyzwaniowym  Tworzę w jednym kolorze a temat to CZERWONY 






Bardzo dziękuję za to ze jesteście, że zaglądacie, że komentujecie. Wielkie, wielkie dzięki.

10 komentarzy:

  1. Piękna i taka mzjestatyczna ta czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga świetna jest ta kartka , tym bardziej mi się podoba, że ja lubię monochromatyczne prace. Powodzenia w zabawie .
    Pozdrawiam i wesołych Świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, cudna kartka, wydaje mi się, że monochromatyczne prace nie są łatwe, a Ty zrobiłaś cudną.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykonana kartka ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Spokojnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszła ta karteczka - Aguś, powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, niezwykłe wyczucie koloru czerwonego :) - dziękuję, że bawiłaś się z nami. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka, taka majestatyczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na kwiatki, a połączenie z szyszuniami - rewelacja:) Aż czuć święta:)
    Bardzo podoba mi się ta czerwień i myślę, że powinnaś częściej działać w tym kolorku;)

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty