środa, 26 grudnia 2018

90. Wymianka na Piaskownicy

Witajcie świątecznie.
Mam nadzieję, że święta upływają spokojnie w rodzinnej atmosferze. Szkoda tylko,że śnieg nie dopisał. Ale chyba nie można mieć wszystkiego.




Wczoraj na blogu art Piaskownica ukazał się wpis o wymiance, to i ja tutaj pokażę jaka ona była.
Ja swoją kartkę wysyłałam do Kigabet vel Ki a wyglądała tak:


Dorzuciłam jeszcze słodycze i małe upominki.
A ja otrzymałam swoją karteczkę od Justiti a wraz z nią duuuuużo przydasi


za które bardzo dziękuję.



Kochani życzę Wam aby ten ostatni dzień świąt, upłynął baaardzo powoli, leniwie i oczywiście cudownie.
Dziękuję że znajdziecie chwilę, aby tu do mnie zajrzeć.<3




5 komentarzy:

  1. Świetna wymianka, cudne to poinsecje na Twojej kartce.
    Radosnego dalszego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta kartka w czerwieni :-) Świetna wymianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poświątecznie, ale życzę Ci, aby klimat świąt jeszcze na długo gościł w Twoim domu:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowności same na Twoim blogu! Wspaniałe kartki! Podziwiam i pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne poinsecje, a kompozycja z nich wyszła rewelacyjnie:)Cudna, cieplutka i pachnąca świętami karteczka:)

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty