sobota, 8 grudnia 2018

78. Świąteczna wymianka u Uli

Czekałam na tą sobotę, aby móc zrobić przy świetle  dziennym zdjęcia, a tu zoonk. Szaro, mgliście, ciemno. No nic, zdjęcia muszą być takie bo nie da rady odkładać wpisu w nieskończoność. 

Pierwszy raz brałam udział w wymiance. W sumie to nawet w 2.
Pierwsza była u Uli TU a druga na Art Piaskownicy.
Tak się jakoś złożyło, że w obu tych wymiankach paczuchy dostaję od Justynki.
Możecie ją znaleźć TUTAJ 
Jest szansa, że coś poknociłam i pomieszałam rzeczy wymiankowe. Justynko mam nadzieję, że jak się tak stało to mi wybaczysz. 
Drugiej paczuchy jeszcze nie mogę pokazać. Będzie za jakiś czas. 
A oto co wysłałam 









A takie cudeńka dostałam





A to kartka świąteczna i śliczny dzwonek decoupage.


Matko już lubię te wymianki. Mam nadzieję, ze mój blog przetrwa i bedę mogła braćw nich udział w kolejne święta.

12 komentarzy:

  1. Wymianki to fajna zabawa.
    Świetne paczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymiana z Tobą to była przyjemność :)
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne niespodzianki.:) Bardzo fajna sprawa takie wymianki.:) Pozdrawiam Agnieszko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Juz dawno nie czekałam tak na listonosza jak teraz. Miłego dnia.

      Usuń
  4. Pięknie wymieniłyście się :) Cieszę się, że spodobało Ci się :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za możliwość wzięcia udziału❤️❤️

      Usuń
  5. Pięknie się wzajemnie obdarowałyście.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Jestem bardzo zadowolona. Również cieplutko pozdrawiam.❤️❤️❤️

      Usuń
  6. Widzę, że wymianka bardzo na bogato. Cudowne prezenty poleciały w obie strony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy raz, więc byłam zielona i miałam obawy czy się spodoba. Ale było super

      Usuń

Chrzest dziewczynki

  Kilka postów wcześniej była pamiątka chrztu ⛪️Wojtusia a dziś wersja dla dziewczynki w delikatnych różach.  Mam nadzieję, że będzie wyjątk...

Popularne posty