wtorek, 11 grudnia 2018

82. Na życzenie

Mam pewnego kolegę ( matko jak to dobrze, ze mój mąż nie wieco blog i że ja go mam, bo dziwnie by się gapił na mnie po tym wstępie). Wracając na właściwe tory...... ten mój kolega stawia przede mn czasem dość trudne wyzwania. Lubię je, a  nie zawsze bywaja proste, ale zawsze minimalistyczne. 
I to jest jedno z takich wyzwań.



Minimalizm, prostota i znów minimalizm. 



Z kartki byłam zadowolona, do czasu kiedy nie obejrzałam dokładnie zdjęć.
Symetrii brak. 
Ale jest za późno już na poprawki. 
Kartka powstała, więc ją pokażę.






A to wytyczne jakie dostałam.


Dziękuję za wasze odwiedziny  i miłe słowa.  Pozdrawiam i życzę dobrego wieczoru. 

11 komentarzy:

  1. Jak dla nie bomba , wybrnęłaś koncertowo, świetna kartka i nie wiem o co Chodzi z ta asymetrią , nic nie widzę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Tego będę się trzymać❤️

      Usuń
  2. Prześlicznie wyszło Aguś, a Twój kolega fajną wymyślił mapkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sobie poradziłaś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, kartka jest rewelacyjna. Podziwiam Cię, bo z takimi wytycznymi to chyba nie umiałabym sobie poradzić:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie mieć takich kolegów, którzy zmuszają człowieka do kreatywnego myślenia:) Wiedziałam, że dasz radę no i proszę - wyszło światnie:)

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowa

  Ten moment pełen satysfakcji i radości, kiedy moja praca może sprawić komuś radość ……….bezcenne ❤️💜💛🧡. Ściskam

Popularne posty